Sätt ett betyg från 1-10 där 1 = stor förbättringspotential och 10= världsklass.
Var hamnar ni?
Behöver ni lite hjälp att bli ett steg eller flera steg bättre? Kontakta mig så ger jag er verktygen för varje steg.
HEJ-SÄGARE
Alla våra kunder fångas upp med ett varmt och genuint: HEJ & VÄLKOMMEN!
SMÅPRATETS MÄSTARE
Alla kunder gillar att bli igenkända, uppskattade eller få ärligt menat beröm. Vi har minst 10 olika öppningsfraser istället för den gamla slitna "kan jag hjälpa till med något".
BEHOVSANALYTIKER
Vi använder öppna frågor som NÄR? VAR? HUR? så att vi förstår hela kundens behov. Vi vet att våra frågor kunder att känna sig bekräftade och sedda.
MERFÖRSÄLJER I OMSORG
Vi jobbar med merförsäljning som en service där vi tänker nästa steg åt kunden. Det är självklart för oss att alltid ha minst 3 bra tips eller en idéer att prata med kunden om som ett naturligt nästa steg.
BESLUTSAKUTEN
Vi vet hur vi varsamt, ödmjukt och med respekt för kundens behov hjälper kunden hela vägen fram till mål. Vi är rådgivarna som kan våra produkter vilket gör att vi vågar säga "Den här tycker jag du ska ta!"
ORD- I PÅSEN
Vi gör vår "hej-då-ceremoni" till en varm, positiv och minnesvärd välkommen-till-bak-hälsning. Våra avskedsfraser bekräftar och förstärker kundens val. Vi bjussar på leendet som följer med kunden hela vägen hem.